duminică, 4 ianuarie 2015

 Interviu cu NightWishDoll. :)


 Eu: Deci. să începem. Care a fost prima ta impresie despre Stardoll?

NightWishDoll: :)) pai

mi-a placut, dar nu aveam bani asa ca m'am lasat..... dar dupa 3-4 luni am reinceput sa joc si m'am facut superstar pentru prima oara

a fost de craciun, parca
Eu: Cum ți se pare în prezent? Adică, impresia pe care ți-a lăsat-o.

NightWishDoll: in continuare imi place, dar mi se pare ca lumea s'a schimbat mult si mai nou este greu sa'ti faci prieteni daca nu esti superstar sau daca nu arati bine... si asta ma deranjeaza.

Eu: Dacă ai putea să schimbi ceva la Stardoll, ce ai schimba?

NightWishDoll: preturile

xD
Eu: Ce părere ai despre persoanele care câștigă NCG cu conturi false?

NightWishDoll: ce? :))

exista asa ceva?

cine?

O.o

Eu: Ce reacție ai avea dacă ai vedea mâine când intri pe Stardoll că ai câștigat NCG?
NightWishDoll: as fi uimita

dar stiu ca nu se va intampla
Eu: Poți știi?

NightWishDoll: pai nu prea cred ca ma voteaza nimeni, deci... ;)

Eu: Ce ai prefera: Stardoll-ul cu grafica veche, sau cu grafica nouă?

NightWishDoll: cu grafica noua, cam orice joc e mult mai super cand are grafica buna

Eu: La MSW ai participat vreodată?

NightWishDoll: nu, stiam ca nu am sanse asa ca nu merita efortul :D 

Eu: Și acum, câteva lucruri despre tine. *știu, știu, trebuia să zic la început*

NightWishDoll: xD

Eu: Cum te numești?

NightWishDoll: asta nu am zis la nimeni pe stardoll, poate doar la 2 persoane.... deci prefer sa nu raspund 

:DD
Eu: Persoana preferată de pe Stardoll?

NightishDoll: ArriannaXD

:>
Eu: Ce te sperie?

NightWishDoll: hmm...

Eu: Ești de acord cu relațiile de pe Stardoll?

NightWishDoll: atata timp cat nu sunt penibili si vorbesc cu ''papushika'' ''yubi'' sau termeni de genul, da.

Eu: Ce cuvinte te caracterizează cel mai mult?

NightWishDoll: nebuna, sensibila (desi nu par), anti-sociala

Eu: Câteva cuvinte pentru cititori?


NightWishDoll: nu am inspiratie, scuze...

si scuze ca nu am fost prea serioasa

xD

dar nu pot fi altcumva.
Eu: Nu-i nimic. O zi plăcută în continuare :) și dacă vrei să vezi interviul, cam în maxim 30 de minute poți intra pe TheOriginalStardoll.blogspot.com

NightWishDoll: ok, mersi ^.^


 Și cam acesta a fost interviul. Sunt varză, nu? Fiți sinceri cu mine. Cred că ne mai vedem, dragă cititorule, mâine. Nu uita: Dacă ai știri noi pe care le vrei aici pe blog, atunci contactează-mă pe contul de Stardoll loredana9966 . 
                                                                                            XoXo, Loredana :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu