miercuri, 7 ianuarie 2015

Jurnalul secret al Elenei. - No comment

Dragă jurnalule, 

Nu-mi vine să cred. 

-2 days ago-

Răcesc. Fac febră și lipsesc de la școală. Ca tot omul, sun o colegă să-mi dea temele. 

Toate bune și frumoase până... Iau 4.

*Ce, mă?! Eu nici măcar n-am fost la școală!*

*Spune-i asta și profei de muzică.*

Da.. Profesoara de muzică mereu a avut ceva cu mine.

*Doar pentru că am lipsit mi-a dat patru? Dar mai dă-o în puii mei. Oricum, nu-i cântam, clar.*

Ne pusese să învățăm un cântec pentru o serbare. Nu știu ce serbare, nu reținusem minte.

*Elena... Să știi că ți-a pus acolo la purtare cu creionul 0,5*

Asta e culmea. Bă frate, lipsesc din cauza unei răceli iar eu aud că primesc note mici?

 Pur și simplu. 4 fără nici un motiv. Ba da, e unu. Că am lipsit o zi de la școală.

Se pare că, nu e o simplă răceală. Trebuie să rămân acasă până pe 14. Yay. O să mai iau un 4 și o să am 9 notă la purtare.  Ce poate fii mai rău?

-8 hours ago-

Trebuie să mă duc la spital. Sora mea de suflet a fost mușcată de un câine idiot -sry pentru limbaj- . Se pare că poate fii și mai rău. -Scriu de pe telefon de la spital-

Da. Ok. Am înțeles. -Stai, ce am înțeles? Că primarii ăștia nu pot să adune câinii de pe stradă să nu se întâmple incidente din astea? Fratele meu îmi povestea că de unde a venit, nu era nici măcar un câine pe stradă.-

-Now-

Liniște. Mă întreb când o să mai postez. -Scuze mult că nu am mai postat, dar am avut mai de mult niște incidente la școală. Scuze, scuze, scuze. Oricum, cred că va fi acum mai greu să vă uitați cu școala. în fine. Vă promit că în fiecare zi o să încerc să postez. Da.. Ok atunci, ne mai vedem și mâine. :)-

P.S. Semnătura mea se schimbă în ”Elenaa :)” că nu vă place cea actuală.

P.P.S. Vă rog, nu mai cometați fără rost. 


                                                                                                              Elenaa :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu