duminică, 4 ianuarie 2015

Mincinoșii Stardoll-ului (top 3)

Cu toată lumea mai mințim, nu? Dar sunt unele cazuri în care se minte mult. Am făcut aici top 3 să vă arăt și vouă cine sunt.

Să Începem.

1. Gândul_Meu (Emma)


Eu eram cu prietena mea după ce mă certasem cu Emma. Și am decis să vedem pe cine mai bârfește că, na, atunci avea. Și am intrat de pe contul prietenei mele la chat-ul făcut de Gândul_Meu. Și, când am văzut, (era și despre Lia), am ieșit de pe contul prietenei mele și am intrat pe al meu. Am văzut că Emma era încă online. I-am zis de ce ne bârfește pe mine și pe Liana. Și ea, cu un tupeu extraordinar, zice: ”Am fani dragă, nu e adevărat” când eu am văzut cu ochii mei cum ne-a făcut. Da. Și, după ce Lia a postat pe blogul ei, poza de mai sus este comentariul Emmei. Să se apere că, na, să nu i se întâmple nimic. În fine. Și, colac peste pupăză, probabil când o să vadă o să se înfurie.


2. Fedee.Stardoll* (Regele conturilor false)
 *cont șters*

Din păcate, aici nu am poză pentru că și-a șters blogul. Dar, mna. Știți cu toții bătălia dintre Lia cu el. Se pare că Federico a folosit HTML, cu care a editat o conversație. Idk.


Dacă intrați pe blogul Liei veți afla cum. Și acum, Liana, vrea să se afle adevărul. Și adevărul e așa cum v-am zis eu.

3. DianaAdriana10

Da. Și ea se poate pune în aceeași oală cu Emma. Mie nu mi-a făcut nimic, dar Liei. Cum am mai zis, am văzut tot ce vorbeau ele. Se pare că, Diana, a bârfit (dar cu un limbaj urât) despre Lia. Nu vă spun ce a zis.

Și cam atât. Voi pe cine credeți? Pe cea care spune adevărul, sau pe cel care creează conversații false?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu